Hearing never looked this natural

Client: ExSilent • Project: merkcampagne

Hoortoestellen zijn meer dan functionele apparaten. BeGreat kwam met een merkpositionering en beeldtaal die de nieuwe generatie hooroplossingen van ExSilent op een stijlvolle manier in de markt zet.

Op basis van de eigen ontwikkelde en gepatenteerde technologie, produceert ExSilent geavanceerde hooroplossingen. Toestellen die meer bieden in kwaliteit en vormgeving dan de consument tot nu toe gewend is.

BeGreat bedacht een positionering die daar perfect op aansluit. Want waarom bescheiden zijn als je de beste en slimste hoortoestellen maakt die de markt te bieden heeft? Inderdaad.

Sounds Excellent. Looks Natural. Dat is precies wat Exsilent producten bieden. Optimale geluidsweergave verpakt in een uiterst ingenieuze vorm die nauwelijks te zien is. Gebruikers hoeven zich vanaf nu niet meer te schamen voor hun hoortoestel. Twee vliegen in één klap, dus.

De thematiek werd vormgegeven in een beeldtaal waarin zelfverzekerde mensen van middelbare leeftijd een prominente rol spelen. Of dat nu op de website is, in productbrochures, POS materiaal of in de internationale printcampagne. Zij staan synoniem voor de eindwaarde die ExSilent beloofd: Zelfverzekerdheid. 

ExSilent

Met de meest geavanceerde technologie in de hoortoestellen industrie, ontwikkelt ExSilent slimme hooroplossingen. Het streven is om het product meer te laten zijn dan alleen maar een hoortoestel. Op basis van het ‘in the ear’ principe kenmerken de producten zich door een combinatie van functionaliteit, kwaliteit en vormgeving. Dat de oplossingen wereldwijd aanslaan, blijkt uit het succes in de Verenigde Staten, Azië en Latijns-Amerika. Kijk voor meer informatie: www.exsilent.com