The experience that will pop-up your ears

Client: ExSilent • Project: Pop-Up Experience

In de Nederlandse hoortoestellenmarkt is voor een relatief nieuwe aanbieder distributie-opbouw via de winkels nauwelijks mogelijk. Dat vraagt om een slimme oplossing. BeGreat bedacht en ontwikkelde de Pop-Up Experience: de pop-up stores van ExSilent.

De beste manier om kennis te maken met een nieuw product is die in het echt te zien, te voelen, te proberen. Met de Pop-Up Experience is ExSilent actief op zoek gegaan naar de consument. In de pop-up stores staan alle producten van ExSilent gepresenteerd, kunnen mensen een hoortest doen en advies krijgen van ervaren audiciëns. Of met een kopje koffie gewoon even rondneuzen op de interactieve informatiezuilen.

BeGreat is verantwoordelijk geweest voor het concept, de aanpak en inrichting van de tijdelijke winkels. En heeft de uitvoering van de eerste 2 pop-up stores in Haarlem en Maastricht voor haar rekening genomen.

De pop-up stores werden onder de aandacht gebracht met een uitgekiende PR campagne via lokale/regionale media. Daarnaast werd in samenwerking met regionale audiciëns de doelgroep actief benaderd. Op de actiesite deslimstehooroplossing.nl kon men zich inschrijven voor een afspraak of meer informatie.

ExSilent

Met de meest geavanceerde technologie in de hoortoestellen industrie, ontwikkelt ExSilent slimme hooroplossingen. Het streven is om het product meer te laten zijn dan alleen maar een hoortoestel. Op basis van het ‘in the ear’ principe kenmerken de producten zich door een combinatie van functionaliteit, kwaliteit en vormgeving. Dat de oplossingen wereldwijd aanslaan, blijkt uit het succes in de Verenigde Staten, Azië en Latijns-Amerika. Kijk voor meer informatie: www.exsilent.com