Learning should be fun
Client: AmbrasoftAmbrasoft, onderdeel van Noordhoff Uitgevers, is een van grootste aanbieders in educatieve online producten voor in het basisonderwijs en voor thuisgebruik. Volop kansen voor het merk. Want het ‘digitale leren’ neemt steeds meer toe.
Tijd om het merk te ontstoffen, te herpositioneren en gas te geven op het gebied van productinnovatie. BeGreat helpt Ambrasoft daarbij. Samen met het Ambrasoft team is begonnen het merk te voorzien van een nieuwe identiteit, een nieuwe huisstijl en herkenbare merkcommunicatie. Waarbij het allemaal draait om het plezier en de toegankelijkheid bij het leren.
De nieuwe, frisse beeldtaal is vervolgens multimediaal doorvertaald. Van een nieuwe website tot printadvertenties, banners, folders en de eigen social kanalen. Tegelijkertijd is de productencommunicatie onder handen genomen. Het resultaat: een totale make-over van het merk Ambrasoft. In de startblokken om de marktpositie verder uit te bouwen. Met de gedachte dat leren vooral leuk moet zijn. Zodat het net zo plezierig wordt als spelen.
Ambrasoft
Ambrasoft is onderdeel van Noordhoff Uitgevers, een iconisch merk in het onderwijs in Nederland en uitgever van ondermeer De Grote Bosatlas. Meer dan 1 miljoen leerlingen en ca. 5.000 scholen gebruiken inmiddels Ambrasoft producten. Daarmee is het bedrijf één van de grootste spelers op het gebied van educatieve online producten voor het basisonderwijs. Kijk voor meer informatie op: www.ambrasoft.nl.